۱۳۹۵/۱۰/۲۹
EnglishEnglishجستجوتماس_بامانقشه_سایتصفحه_اصلی//
/
tl tr
نحوه اخذ پروانه نمایندگی بیمه
پذيرش نمايندگان بيمه

پروانه نمايندگي بيمه بر اساس آئين نامه شماره 57 مصوب شوراي عالي بيمه صادر مي شود و ضروري است متقاضي اخذ پروانه نمايندگي بيمه قبل از هر اقدامي آئين نامه مذكور را مطالعه نمايد.

مراحل لازم براي اخذ پروانه نمايندگي بيمه :
1-مراجعه به مديريت امور نمايندگان شركتهاي بيمه و اخذ پذيرش از شركت مورد نظر.
2-شركت در دوره هاي آموزشي تئوري و عملي مربوط كه توسط شركتهاي بيمه برگزار مي شود.
3-معرفي دفتر كار و سپردن تعهد و تضمين مربوط و ساير اقدامات لازم براي شروع فعاليت

تاسيس شركت خدمات بيمه اي
متقاضيان تأسيس شركت خدمات بيمه اي (شركت نمايندگي بيمه) بايد پس از مراجعه به شركت بيمه ذيربط و اخذ پذيرش تأسيس شركت، اقدام به تكميل مدارك، صورتجلسات و اساسنامه شركت نمايند.
bl br
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3.21 تعداد کل امتیازها:329
مشاهده نظرات ( 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
 
 
تعداد بازدیدکنندگان امروز 1478 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 0 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 6932305 تعداد کاربران بر خط 44 تعداد کاربران لاگین بر خط 0
Powered by DorsaPortal